Az internetes társkeresés helyzetszituációi

Az internetes társkeresés rengetegében barangolva azt hiszem sikerült kifognom a legszínesebb és egyben a legegyedibb site-ot ami itt el lehet képzelni ebben a virtuális világban. Tehát legyek üdvözölve a LEG-ek oldalán ami a szélsőségeket illeti ebben a Mátrixban. Apa, segíts kiigazodni!!! van itt minden ami szem, szájnak, f@nak ingere, csak mi rohad férfi társadalom vagyunk hajlamosak panaszkodni.. Kategóriák tárháza kifogyhatatlan azt hiszem megosztom veletek minden tapasztalataimat, szerintem ez teszi érdekessé színes kis világunkat és persze ezt a Mátrixot amiben bolyongunk, hol ki céltalanul, hol ki céltudatosan a boldogság kapuja felé... nos ez csak az irány amerre tartunk, de néha megtorpanunk mert elfelejtettük az ajtó számot jól bevésni az üres kobakunkba.... (tanulj tinó mert hanem ökör maradsz). De ne szaladjunk annyira előre, már egyből az ágyban (alatta) akarunk kikötni rögtön az első stati után... nyilván hajlamosak vagyunk mi ökör férfiak megd@i fűt, fát és lovas katonát is, nem is beszélve a legyet röptében térdre ereszkedve. Hogyan is kezdjem el itt létem?... legyek kedves (nyálazást csípik a lányok csak hevesen tiltakoznak a nyilvánosság előtt, de főként a barinők előtt), ...legyek bunkó (hisz az olyan férfias és erélyes), legyek köcsög (hm.. az nem van itt egy tucat), ...legyek nagyot mondó, üres fejű (ezt a többség bekajázza, nem számít ha lízing betyár vagy, felfújt testben tündökölsz, a pöcsöd meg puha mint a mosogató szivacs),... legyek macsó???? (na az talán minden internet gyöngyszem p....ros cica szereti és behódol a megtéved kis agyával, mert a randiig annyira meg szédíted, hogy addigra azt is elfelejti milyen fotóval regisztráltál). ​ De szerintem tervezek egy pár sablon levelet és tesztelem a reakciókat. VÁLASZ KI MELYIK LEGYEK!!!

Friss topikok

Címkék

Napló, avagy az ismerkedés és társkeresés kezdete.

2012.04.07. 14:56 Monyó Elemér

Elhatározás

Nehéz dolog a csajozás, de többnyire minden fiú megpróbálja egyszer életében. Én is megpróbáltam már néhányszor több-kevesebb sikerrel, most viszont újra nekifutok – csak a barátaim meg ne tudják,hogy itt…….. Uramisten! Félénk fiú megismerkedne – hmm – áh, mindegy... (azt hallottam, hogy nem árt, ha van humora a delikvensnek, csak azért mókázok). Nos hát megpróbálom egy kicsit összeszedni magam és pontot tenni az ’’i’’re,​ elindulni valamilyen irányban becsajozni. Nos de hogyan? Ez azt hiszem örök dilemma lesz számomra. Próbálkoztam már az utcán kiabálni, fütyülni, strandon beszólni, temetésen vigasztalni, lagziban táncoltatni, de sajnos egyik sem jött be, mindenhol pofára estem, vagy igyekezetemet ököllel nyugtázták, jobb esetben kicikiztek. Mondom én nehéz ez a csajozás manapság úgy gondolom és mivel az ember életéből hiányzik a NŐ, kénytelen valamilyen eszközhöz folyamodnia, hogy megtalálja élete értelmét. Átgondolva az összes mai kori modern lehetőségeket a virtuális ismerkedési formát választottam, mivel úgy gondoltam, hogy ez kényelemesebb és praktikusabb, mivel a virtuális valóság tárháza kimeríthetetlen és nagyon színes. Így hát elhatároztam magam, hogy virgó leszek!
Ilyen bevezető után szerintem tényleg nincs esélyem, de fő a magabiztosság, nem igaz, lányok? Vagy ti azt a férfit szeretitek, aki sír is, ha kell? Távol álljon tőlem a kötekedés bárminemű szándéka, csak érdeklődöm. Be akarok csajozni, azért. És tudom, hogy kellek nektek. Vagy ne tudjam? Hogy jobb? Én eljátszom a hülyét, ha azzal be tudok vágódni... Mindent megteszek értetek! Nem kell mondanotok, tudom, máris túl messzire mentem. Pedig először azt hittem szeretitek, ha romantikus hősszerelmes vagyok. De lehetek közönyös szívtipró is, nem jelent problémát, csak akkor nektek kell meghódítanotok. Az már nem is hangzik olyan jól, tudom. A fiú dolga, meg van írva a nagy könyvben. Akárcsak az első lépés. Ennyit tudok a szabályokból, segítsetek! Ja, és azt, hogy a szerelemben nincsenek szabályok. És határok. Mégis mindig átlépjük a határt, ezzel bukunk el a teszten.
Apropó teszt... Megfelelőnek találtok, vagy el se kezdjem? Jól nézek ki, vagy edzek még? Szálkásítsak, vagy a tömeg a lényeg? Bár úgyis mindegy, ha nem vagyok jóképű, vagy legalábbis „édi”, akkor hiába izzadok. Gondoltam vinnék virágot, de nem merek, nehogy rámenősnek tűnjek. Először rózsára gondoltam, mert az a szerelmet jelképezi vagy mi... Aztán valaki óva intett, hogy az már tényleg egyértelmű célzás lenne ARRA. Na ne! Hogy lenne? Hát nem a szex a legszebb, legtermészetesebb dolog a világon, amit pénzen megvehetsz? Miért taktikáznék rózsával? Mindegy. Már megint messzire mentem. Azért nem árt, ha nyíltan lehet velem beszélni kényes dolgokról, igaz? És az is olyan „édi” amikor elpirulok, ha szóba jön a méhecske és a virág története, tudom én...
Én kellek nektek egyáltalán? Jól is néznék ki, ha süket fülekre találna ez a lelkifröccs... Szóljatok, ha nem tetszik! Átírom. Megváltozok. Én mindenesetre hallgatnék a megérzéseimre, hagynám, hogy kibontakozzon az áldozat, nem tudnék szerelmes lenni egy magam alkotta szörnybe.
Na de azért azt hiszem megpróbálom, mert ha nem akkor csak maradok a hülye elmém szőtte elméleti dolgoknál és soha nem tudod meg, hogy mi is van azzal a méhecskével meg azzal a hülye piros rózsás történettel.
De biztos nem fogok égni? Tudjátok én még kezdő vagyok….. Alszom rá egyet!
Na de mégse, minek aludjak? Inkább cselekszem, mert rövid az idő ami még hátra van és nem szeretném a hátralévő életem egyedül tengetni. Tehát ragadom tollam és követem a hülye gép utasításait….

A bejegyzés trackback címe:

https://jajhovaistevedtemen.blog.hu/api/trackback/id/tr974369665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása